torsdag 1 augusti 2024

Roadtripp med Satan

 Jag insåg att jag inte postat nåt på bloggen sen jag gjorde sista delen av ORKA!, så det är väl dags att lägga upp nåt. Egentligen så tycker jag att ORKA! Förtjänar ett bättre öde än bara fansin och blogg-publicering, men det ser inte ut som att jag kommer få till något mer seriöst av den. Två avsnitt har gått i Galago och man kanske får vara nöjd så. När jag var klar med den så hade jag tänkt att göra en ripoff på katten Gustaf men hur jag än gjorde så blev det inte något bra. Efter mycket om och men blev det en serie om några som jobbar på lokalradio istället. Inte så originellt men det var ju inte Gustaf-ripoffen heller. Eller muskelmän i trikåer, eller beskäftiga barn, eller talande djur eller svartvita skämtteckningar om människor som är strandade på en ö med bara en kokospalm heller. Man behöver inte vara originell. I vilket fall som helst så postar jag serien som utgjorde huvuddelen i mitt senaste fansin Läder och spyor nedan. Jag håller på med uppföljaren som är tänkt att bli en sammanhängande serie på 52 sidor. Typ ett album alltså. Om det blir klart nån gång, tyvärr måste jag ju hålla på och jobba också. 






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar