torsdag 5 maj 2011

Veckans outfit: Brotha´ Bling

Gangstarapparen Brotha´Bling från Bengtsfors tycker att lagom är för töntar. ”På morgonen kanske vanliga människor tar på sig en keps, jag säger fuck it! Jag tar tre kepsar! Och bandana!” säger han. För Brotha Bling är smycken det viktigaste. Hans samtliga tänder är av guld och en tandställning av vitt guld med ädelstenar håller det tunga garnityret på plats. Han bär otaliga ringar och smycken som alla är ”custom maid ya´ here!”. Rokokoklockan är ett förstklassigt stockholmsarbete med originalförgyllning och en härlig patina. Alla hans kläder är Wu-wear utom basketlinnet. ”Andra rappare har linnen från Lakers eller Islanders. Jag nöjer mig inte med det, jag har ett linne från Bling bling Crew! Fatta! Jag har köpt ett eget basketlag aigth! Det är så jag rullar!” Bling bling Crew ligger för närvarande på tredje plats i Korpens basketserie i Västra Götaland efter förra helgens förlustmatch mot Perssons Mekaniska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar