tisdag 21 juni 2011

Ny header

Jag gjorde en ny header till bloggen idag. Fast egentligen inte, jag tuschade den i Lördags men eftersom jag varit utan scanner i två veckor har det inte blivit av att göra klart den (eller något annat heller). Jag beställde en scanner förra fredagen. Den skulle ha en leveranstid på 1-3 vardagar men nån på posten tyckte att Örebro är en så vacker stad på sommaren att scannern inte kunde nekas nöjet att stanna där en vecka. Posten har en förkärlek för att låta saker bli liggande i fel stad. En gång beställde jag ett ljusbord från USA. Att det tar ett tag att få varor från USA är begripligt, men efter tre månader började jag undra om dom skickat det över Atlanten i trampbåt. Det visade sig att paketet blivit liggande i Göteborg utan att skickas vidare. Posten, liksom hantverkare och kollektivtrafikbolag, verkar undantagna alla regler om punktlighet eftersom de kan vara hur sena som helst och ändå ta betalt. Jag tvivlar på att Jan Malmsjö får ut hela sitt gage om han drar nyårstalet på Skansen klockan 14,37 den sjunde januari.
Nåja, nog med gnäll. Tack vare högen med halvfärdiga grejer som inte kräver så mycket för att bli helfärdiga kommer bloggen åtminstone bli mer aktiv framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar