måndag 30 juni 2014

Ny serie

På senare tid har jag testat att göra några serier i en lite annan genre än jag brukar. Det hela var tänkt att bli som en såpa med fristående avsnitt på typ 5-15 sidor som jag skulle köra som webbserie. Det är en story utan någon direkt början eller slut som i princip kan pågå i all evighet. Nu har jag gjort drygt 40 sidor och är osäker på om jag har nån lust att låta den pågå i all evighet. Jag är osäker på vad jag tycker om den överhuvudtaget men jag tänkte att jag kan lika gärna posta den på nätet så folk kan läsa om dom vill. Jag postade den på smackjeeves som är ett slags forum för webbserier med en schysst blädderfunktion. Blogger har visserligen också en blädderfunktion men envisas med att skala om bilderna så att dom inte går att läsa, så jag postar en länk till serien här istället: http://josaatteh.smackjeeves.com/comics/1975582/framsida/ (när man kommer in på sidan måste man först kryssa OK i en ruta för att verifiera att man inte får moralpanik av serier med fula ord etc. men det är inte så snuskigt som det låter) .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar