fredag 18 mars 2011

Veckans outfit


Mördarclownonen Hilding rockar ett par röda byxor från H&M som effektivt accentuerar den stiliga gröna fracken som han hittat på myrornas. ”Jag har alltid frack, även till vardags, det är viktigt att känna sig snygg även på en Tisdag” säger han. Den röda hatten från Butteriks kompletteras av en gammal tysk militärhjälm för ”även om det är viktigt att vara snygg går säkerheten först, jag skulle aldrig cykla utan hjälm”. Finskon med damask på högerfoten har han ärvt efter sin farfar som köpte den på NK 1932 och den håller än. Simfoten på vänsterfoten kommer från Inter Sport. Den chica zombiekrigarapan hittade Hilding på botten på en fyndlåda han ropade in för 10 kronor på en bondeauktion utanför Bösarp. ”Det är den perfekta accessoaren, kompletterad med preussisk hjälm och röd mantel är han stiligare än vilken Luis Vittonväska som helst. Dessutom kan han hjälpa mig i mitt mördande. Jag skulle känna mig naken utan honom!” säger Hilding och cyklar iväg på sin enhjuling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar