fredag 2 september 2011

Stripp

Jag har inte bloggat på två veckor. Efter att ha kört veckans outfit nästan varje fredag sen i mars hade jag ingen lust. Jag har hållit på med lite grejer som jag velat blir klar med så fort som möjligt. Idag bjussar jag istället på en av de strippar som publicerades i Pondus tidigare i somras. Det är en ganska bra introduktion till Olle som serien heter i brist på bättre namn. Huvudpersonen heter Olle och snubben med jag-döljer-dubbelhakorna-med-ett-skägg -skägget är hans sidekick Björn. De är två män i sina bästa år (oklart hur många) och för som ni ser en anspråkslös tillvaro i arbetsmarknadens och datingdjungelns utkanter.
Jag kommer kanske lägga upp lite fler strippar längre fram och kommer nog att börja med veckans outfit igen. Eller nåt annat. Vi får se vad det blir. Jag fortsätter blogga i alla fall.
Fast just nu måste jag sluta för potatisen är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar